marți, 15 februarie 2011

Cea mai rapidă maşină din lume: Maxximus G-Force | Cel Mai Tare din Parcare

Cea mai rapidă maşină din lume: Maxximus G-Force | Cel Mai Tare din Parcare: Maxximus G-Force este cea mai rapida masina legala de strada din lume. Oamenii Maxximus spun asta. Și Academia Mondială înregistrează acest lucru. Numerele? Ea ajunge la 60 mph în 2,1 secunde; 100 mph în 4,5 secunde și distruge supercarul de referință de 0-100 mph la 8,9 secunde. Deci este mai rapid decât un Bugatti Veyron; mai puternic decât un McLaren F1. Ferrari Enzo, Porsche Carerra GT și SLR Mercedes- McLaren? Nici măcar pe aproape.


Maxximus G-Force este rezultatul unei conversații întâmplătoare între un șofer și pasagerul său. Șoferul, Marlon Kirby, a fost un constructor de mașini și mașini cu un magazin în spatele casei sale din Indianapolis. Călătorul, filantropul David McMahan. McMahan a fost intrigat de visul lui Kirby de a crea mașina de ultimă generație. Un lucru a condus la altul, iar McMahan a fost de acord să finanțeze crearea G-Force.Punctul de pornire al proiectului a fost Ultima GTR, o mașină sport cu motor mediană construită în Marea Britanie, care poate fi achiziționată ca mașină stradală sau construită dintr-un kit. Volumul său ultra-scăzut și statutul de mașină-kit înseamnă Ultima - la fel ca și alte mașini sportive britanice, precum Radical și Caterham - pot fi înregistrate pentru utilizarea pe șosea. Kirby a petrecut trei ani și jumătate reconfigurând șasiul Ultima pentru a accepta un Chevrolet V-8 de 1600 de cai putere dublu-turbocompresor sub trapa din spate. În mod evident, a avut probleme cu găsirea unei transmisii adecvate. Mai multe încercări cu un manual standard au condus la o serie de ambreiaje distruse, astfel încât echipa a trecut la un automat cu trei viteze. Viteza maximă în prima treaptă de viteză este de 80 mph.
Certificatul de care se bucură cifrele de performanță ale lui G-Force ar putea brăzdau sprâncenele, așa cum este oferit de Academia Mondială de la Miami, Florida. Potrivit lui Kirby, apariția lui Guinness World Records a devenit prea dificilă pentru a facilita.
G-Force este o realizare uimitoare - în afară de un mic detaliu. Vedeți, Maxximus G-Force nu este strict un automobil legal. Sigur, are un stereo și un sat nav. Are lumini și semnale de semnalizare. Dar dacă GM. Ford , sau chiar Bugatti au prezentat acest lucru DOT-ului pentru certificare, ar fi râs clădirea, pentru că Maxximus G-Force nu are speranța de a întâlni noi standarde de accidente sau emisii de autovehicule.

Un comentariu:

  1. Cea mai rapidă maşină a fost până acum Bugatti Veyron nu-i aşa? Lucrurile urmează să se schimbe deparece Marlon Kirby şi David McMahan au creat un nou monstru pe 4 roţi: un Ultima de 1600 de cp. Modul lor de gândire a fost simplu şi în acelaşi timp foarte eficient. Au luat cea mai rapidă maşină de la Nurburgring, Ultima GT-R şi au montat un motor V8 biturbo din aluminiu de 7.0 litri, luând naştere 1600 de cp.

    RăspundețiȘtergere

niciodata nu vom inceta sa iubim masinile