![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEggWuraUF5quewBt4k8_gqqVwkFye5NIb3_ZoYsVp0EVpoRlvtd57AZAvLQ4bXAZY8uc12zHsKdDqZBCrNo6q1wDkATeSxr-eemDHa26KgZR0rvXSXC1tfmAbWpYtMB4dyhEFqNElRhSr4/s320/lp400_red_1.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjHboNp4aAabt8g9Lq-NTd0d-F5TBkYGM5KY9cD-LbNftvzc9i9jyq-cAUDlHgg8BBqjpsSkLzL00TSQcm2WtDUBnRrkiSc5EXUUcOigaOdnPE3sLg4QkrW8nhV6ICuMJ1rD916YN_BXqc/s320/lp400_yel_1.jpg)
![Posted by Picasa](https://photos1.blogger.com/pbp.gif)
![Despre acest sunet](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/8a/Loudspeaker.svg/11px-Loudspeaker.svg.png)
Acest limbaj de design a fost întruchipat și introdus inițial în public în 1970 ca concept car Lancia Stratos Zero , în timp ce prima prezentare a Countach-ului a fost în 1971 ca Lamborghini LP500 Concept Car. ADN-ul originalului Countach poate fi găsit în limbajul de design al mașinilor sport pe parcursul anilor 1970 și în anii '80. De asemenea, Countach a popularizat conceptul de design " cab forward ", care împinge habitaclul înainte pentru a se potrivi cu un motor mai mare montat pe spate.
În 2004, revista americană de automobile Sports Car International a numit mașina numărul trei în topul mașinilor sportive de vârf din anii 1970 și le-a enumerat pe locul al zecelea pe lista lor de Top Sport Cars din anii 1980 .
Masina desenata de Bertone
RăspundețiȘtergere