duminică, 8 aprilie 2012

2011 Buick Regal CXL Turbo

Ultima dată când Buick a reîncărcat un Regal, a devenit o legendă, un act imposibil de urmat. Și totuși, acest nou Regal CXL Turbo, cu poșta și croirea europeană, este cel mai bun nou Buick de mult timp, probabil de la venerabilul Grand National. Regalul de astăzi este atractiv, la prețuri rezonabile pentru competiția sa, iar la prima vedere are o listă impresionantă de echipamente. Dar asta e în vidul istoric; față de restul lumii, cea mai mare parte a performanței turneului Regal din 2011 nu se desfășoară.
Aici este o listă de mașini care sunt mai rapide decât Regal-ul în creștere în ordinea


ascendentă de ridicol: Ford Taurus SEL, Honda Accord Crosstour, Toyota Sienna SE, HUMMER H2 . Așa este: ultimul H2 testat, monstruozitatea superbă a unui lucru, de 6600 de lb, a lovit 60 mph în 7,1 secunde. Regal 2011, acest turbocompresor Rebirth-of-Buick, face aceleași patru zecimi de secundă mai târziu.
Pe hârtie cel puțin, turbo-ul său de 2,0 litri inline-four este destul de adecvat, producând 220 de cai putere și cuplu de 258 de kilograme. Însă moara este înhățată cu 3773 de kilograme de mașină, ceea ce este oarecum aparent în cea mai bună trecere a mileniului Regal, o trecere de 15,7 secunde la 92,8 mph. Pentru comparație, testerul Regal este cu 384 de kilograme mai greu decât ultimul Acura TSX cu patru cilindri testat și cu 502 de kilograme mai greu decât Volkswagen CC 2.0T.
Vorbind de ce, restul numerelor se încadrează în segmentul junior de lux pentru sport? Dacă nu ați ghicit deja, nu bine. Indiferent de sistemul de propulsie, Acura TSX și Volkswagen CC au bătut Regal într-o cursă de tracțiune. De fapt, acest lucru nu este adevărat - TSX cu puterea de 201 CP, 2.4 litri patru este un pic mai lent. Se potrivește cu Regal în sfert de mile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

niciodata nu vom inceta sa iubim masinile