vineri, 28 mai 2021

nanoflowcell quantino hatchback unveiled

                                                                      http://news.boldri

Venind de la minunatul coupe Quant de anul trecut, NanoFlowcell a prezentat noul său coupe Quantino la Salonul Auto de la Geneva din 2015. Este primul vehicul cu tensiune scăzută din lume și arată destul de drăguț. Uită-te doar la aceste roți de 22 inci.

Potrivit informațiilor de la NanoFlowCell, Quantino are o viteză maximă de peste 125 mph și o autonomie de peste 625 mile. Cea mai bună parte? Se pare că este un concept cu un impact puternic asupra dezvoltării.

„Quantino este un vehicul electric pentru toată lumea. Accesibil și cu un design extravagant, unic. Nu este doar un vehicul conceptual - va deveni realitate în cursul acestui an. Vom conduce Quantino în 2015. Și ne propunem să obținem aprobarea pentru utilizarea drumurilor foarte repede ”, a declarat Nunzio La Vecchia, director tehnic la nanoFlowcell AG.

La Vecchia spune că folosește tehnologie de joasă tensiune, așa cum ați putea găsi pe căruțele de golf. El adaugă: „Generăm curenți foarte mari la o tensiune nominală foarte mică, care sunt perfecti pentru scopurile sistemului de joasă tensiune.” În plus, este atât de frumos.

Deci, ce este celula de flux? Potrivit Tech Metal Insiders , „O celulă de flux este, în termeni simpli, o baterie care funcționează ca o celulă de combustibil. Energia „deținătoare” a electroliților sunt lichide, iar puterea este generată folosind electrozi și o membrană. ”

O celulă de flux se presupune că este mai ușor de lucrat cu bateriile litiu-ion în ceea ce privește reîncărcarea, iar celula de flux oferă o gamă mai mare. De asemenea, aparent nu are niciunul dintre costurile cu infrastructura ridicate asociate hidrogenului. Dacă totul sună foarte confuz, este pentru că este. Oricum ar fi, un hatchback frumos care nu arde combustibili fosili suna ca ceva ce putem obține în urmă (dacă funcționează).






de.com/2015/03/nanoflowcell-quantino-hatchback-unveiled/71760/          
                                                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

niciodata nu vom inceta sa iubim masinile