duminică, 8 aprilie 2012

【STINGER】F1 PHOTO GALLERY|F1 PHOTO GALLERY|

【STINGER】F1 PHOTO GALLERY|F1 PHOTO GALLERY|STINGER / 独自の視点でF1ニュースを発信

FOTOGRAFII DIN FORMULA 1              https://sport-no1news.blog.so-net.ne.jp/archive/20141205             În afară de procesul de la nas la monocoque, este pe linia de extensie a RB 7, care a controlat sezonul 2011. Mai exact, cu privire la extinderea RB 5 în 2009, când sa schimbat regula ca bază a reglementării tehnice actuale. Rezultatele devine o formă atât de diferită în fiecare an repetate încercare și eroare fără plumb, în ​​cazul în care derivabile soluția optimă dintr-o dată, după ce necesită doar ca rafinament. RB 8 pare a fi un bun exemplu. Deoarece are succes, "inovarea" nu este necesară, "evoluția" este bună.

Aripile din față se pare că se bazează pe versiunea finală a anului 2011. Vorbind despre diferență, logo-ul plăcii finale a aripii "TOTAL" sa schimbat de la albastru la roșu (precum și aripa din spate). Poate că este o lectură că puterea de luptă suficientă poate fi asigurată în această stare și poate pregăti o minge ascunsă pentru jocul de deschidere.
Formarea de aripioare atașate la conducta de frână față, de asemenea, arată ca o versiune finală anul trecut. Lamele de suspendare suspendate din partea inferioară a monococii urmează și versiunea finală a anului 2011. Cu toate acestea, se simte controlul fluxului de aer mai precis în punctul în care fanta este plasată în partea centrală.
Suspensia fata este încă într-un tip push-rod, pentru Judecând relația dintre claviculă superioare și inferioare și tirantul, mecanismul ar fi, de asemenea, o reportare a RB7, de asemenea, conceptul de geometrie. Relația dintre panoul de pod și barjă bord îngustă moșteni, de asemenea, RB7, dar procesarea placa de barje din partea superioară este evoluat în cele elaborate.
Reducerea în jos a părții din spate a corpului este la fel de puternică ca oricând, suprafața este netedă și aerul pare să treacă într-adevăr fără probleme. Țeava de coadă este aranjată în apropierea brațului lateral frontal al axei superioare, astfel încât să nu perturbe suprafața netedă.
Cea mai mare caracteristică a RB 8 este prelucrarea pasului creat de articulația dintre nas și monocoque. Folosind o picătură de 75 mm realizată din diferența dintre înălțimea de 625 mm (monococ) și 550 mm (nasul) de la planul de referință, a fost făcută o fanta. Acesta poate fi considerat ca un cockpit (sau conducătorul auto) răcire, dar deschiderea este egală, trageți (rezistența la aer). De asemenea, este important să asigurați confortul șoferului, dar nu vă deranjează să faceți dificultățile de a face ceea ce va determina o creștere a tragerii. Se pare că există ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

niciodata nu vom inceta sa iubim masinile