duminică, 8 aprilie 2012

Ediţia 2011 Mazda MX-5 specială pentru piaţa Australia

Ediţia 2011 Mazda MX-5 specială pentru piaţa Austral

ART DIRECTOR CHERYL L. BLAHNIK: Acest 2011 Mazda MX-5 este primul convertibil pe care l-am avut în această vară, iar vremea a fost perfectă. Așa că am sărit înăuntru, am desființat zăvorul și am apăsat butonul pentru a așeza hardtop-ul de putere și am fost plecat în această fantezie Miata cu un preț care să se potrivească. Văzând un cost Miata mai mare de 30.000 de dolari te face să te oprești, dar pentru a fi corect, sunt multe aici, inclusiv hardtop-ul, scaunele din piele și încălzirea scaunelor.
Din punct de vedere vizual, hardtop-ul conferă lui Miata un aspect ascuțit, dar am fost puțin surprins că nu a zgomotat mai bine zgomotul vântului. Este încă destul de tare în cabină, cu partea superioară. Nu contează, totuși, pentru că această mașină este menită să fie condusă de sus în jos.
Mașina se simte agitată, iar combinația transmisiei manuale cu șase trepte și cu patru cilindri de 2.0 litri cu turație ridicată face ca această mașină să fie distractivă. Există un salt decent de pe linie, iar răspunsul rapid al direcției a făcut această mașină perfectă pentru a evita gropile din Michigan și a manevra prin trafic.
In general, aceasta este o masina distractiva, cu caracteristici frumoase. Cu toate acestea, prețul pare a fi abrupt, și este departe de conceptul clasic Miata de a fi distractiv și accesibil.
EDITORUL EXECUTIV--AUTOWEEK.COM BOB GRITZINGER: Mi-ar plăcea să dețin unul din acești micii roadstere într-o zi - mașina este o distracție plăcută de a conduce mașina - destul de rapidă, agilă în extremă, elegantă, fără a fi un snob, și perfect mecanic. Este genul de mașină pe care aș fi fericit să o conduc prin treptele de viteză și prin aceeași serie de curbe pe tot parcursul zilei, fără a mai obosi vreodată exercițiul.
Totul se potriveste perfect pentru rama mea de 10 picioare - ambreiajul, volanul, schimbandu-se exact in locurile necesare pentru a actiona fiecare in functie de necesitati, fara a fi nevoie de nici un fel de acoperire in plus si fara a va simti in nici un fel greu. Acesta este un lucru mic, dar apreciez sticla de tip panou de usi / suporturi de pahare ca un loc sigur pentru a pune lichidele la bord fara a compromite antebratia / cotul din spatele schimbatorului.
Am spus că n-am pus niciodată partea de sus? Mi-am petrecut noaptea în mașină în timpul înălțimii ultimelor potopuri din Michigan, așa că am fost bucuros să am fixat hardtop-ul retractabil. Acest lucru era valabil mai ales atunci când mi-am relaxat drumul prin inundații în stradă când camioane mari și SUV-uri înalte nu puteau fi deranjate de ritmul meu atent și au suflat în apele mai adânci, creând valuri suficient de mari pentru a înota o barcă cu vâsle. MX-5 a supraviețuit.
Desi puristii ar putea opta pentru un soft-top MX-5, pot vedea valoarea hardtop-ului convertibil in conditii de siguranta si securitate, o conducere mai silentioasa a acoperișului si un aspect exterior mai acoperiș. Sunt sigur că adaugă greutate și ridică puțin centrul de greutate și adaugă la cost, dar dacă nu intenționezi să te autocrosi pe MX-5, acele dezavantaje sunt neglijabile.
EDITORUL ASOCIAȚIEI JONATHAN WONG: În ultimii câțiva ani, m-am trezit ieșit din fiecare MX-5 pe care-l conduc spunând că Solstițiul Pontiac / Saturn Sky nu a avut nici o șansă. Sigur, acele produse General Motors au avut aspectul standout, dar nu a putut să dețină o lumânare la calitatea rafinată a unității Mazda. Cel puțin, asta este în opinia mea.
Totul pe această mașină este atât de bine adaptat răspunsului la direcție și feedback-ului, suspensiei, pedalei ambreiajului și transmisiei manuale cu schimbare rapidă. Este greu să nu conduci mașina MX-5 greu, deoarece mașina vă cere să vă cereți. Ștergerea tuturor celor 167 CP de la motorul de 2.0 litri cu patru cilindri și intensitatea inducției îmbunătățite a motorului este evidentă și plăcută pentru a auzi din spatele roții.
Acest tester special este echipat cu hardtop retractabil, care este o piesă bună. Funcționarea este rapidă și adaugă o izolare suplimentară de sunet și elementele pentru o mai bună practică. Ea adaugă 82 de kilograme peste topul moale, dar mașina se comportă încă ca un Miata, chiar și cu greutatea ridicată.
Pur și simplu, conducerea unei Miata este o plăcere - de sus în jos într-o croazieră însorită după-amiaza sau terorizând un curs autohtocal local. De-a lungul anilor, Mazda nu a diluat prea mult formula pentru Miata. Sigur, au existat unele concesii pentru a obține un pic mai mare, dar toate lucrurile luate în considerare, este încă un ușor. Sper ca o versiune mai puternică Mazdaspeed să ajungă aici în curând.
NEWS EDITOR GREG MIGLIORE: Cu vremea ce sa incheiat vremea in Michigan, am fost incantat sa primesc acest Mazda MX-5 pentru o noapte si am inregistrat milioane de kilometri. Hardtop-ul arată ascuțit, puristii sunt blestemați, trăgând comutatorul și apăsând un buton este o lovitură. Această lucrare de vopsea neagră cumpără puțin acest acarian Mazda și este foarte atrăgătoare pentru ochii mei.
Cele șase trepte sunt întotdeauna o bucurie, care se desfășoară de-a lungul anilor și sunt răsplătite cu o experiență interactivă, energică pe care o oferă Mazda și câțiva alții. Interiorul este bine amenajat; este o mașină mică, astfel încât totul este la îndemână. Sunt cam de cinci picioare nouă, deci acest roadster îmi place bine.
Direcția are un simț solid și șasiul este solid. Cu doar 2.600 de lire sterline pe oasele sale, Miata, chiar si in forma de hardtop, este inca lizata si slaba. Accelerația este puternică, dând acestei mașini o mulțime de gusto.
Convertibilele sunt plăceri simple, iar această mașină oferă o experiență pură în acest sens entuziaștilor.
ART DIRECTOR TARA KLEIN: Am avut plăcerea de a conduce acest 2011 Mazda MX-5 pe unul dintre cele mai frumoase week-end-uri din Michigan în acest an. Acest compact convertibil oferă tot ceea ce are nevoie un șofer - stil, confort și distracție amplă.
Vopseaua strălucitoare de metal neagră strălucea în lumina soarelui, conferindu-i acestei dimensiuni mai multă Miata. Simplitatea designului exterior vă permite să vă concentrați pe curbura elegantă a formelor de bază, creând un aspect clasic care ar trebui să reziste testului timpului. În timp ce controalele și compoziția de ansamblu erau pentru mine, interiorul era ușor de navigat și aveau scaune albe strălucitoare care au dus la o privire mai îndrăzneață.
Operarea hardtop-ului a fost un cinch. Practic, un buton și câteva secunde au fost doar necesare pentru a transforma Miata, iar asta mi-a condus la o experiență mai relaxantă atunci când, sub puținele nori gri care s-au format sâmbătă după-amiază.
Timpul petrecut în conducerea acestei mașini a constituit o parte din cele mai amuzante pe care le-am avut în timpul weekend-ului meu. Trecerea prin roți a fost o desfătare pură, iar răspunsul impecabil al acestei mașini este impresionant, cel puțin. Calitatea, manevrabilitatea și experiența de ansamblu pe care mi-am avut-o în această Miata se situează printre cele mai plăcute și simt că nu voi fi singur în acel sentiment.
EDITOR WES RAYNAL: Nu voi face niciodată o explozie într-o Miata, chiar și o mașină prea mare, prea scumpă. Este încă o bucurie de a conduce, încă la prețuri accesibile. E reîmprospătător să sari într-o singură dată din când în când.
Nu este o rachetă, nu. Dar este rapid, care este diferit de repede. Ea scoate din lumină în lumină cu cele mai bune dintre ele, iar cutia de viteze este o plăcere - aruncări scurte și precise. Echilibrul superb, legătura dintre șofer, direcție și șosea este printre cele mai bune în afacere, cu reacție imediată la intrări. Este ușor de văzut de ce atât de multe dintre acestea sunt curse. Ar putea fi una dintre cele mai bune mașini din lume? Cred că este cazul.
Prețurile încep de la 23.110 dolari pentru soft-top. Acolo mi-ar începe cumpărăturile. E greu de crezut că e acum peste 20 de ani.
EDITORIAL INTERN BRAD CONSTANT: Iată câteva informații importante despre starea mea fizică. Sunt o săracă și medie de șase picioare-un inci înalt și 185 de lire sterline (într-o zi bună). Nu sunt un om mare, dar nu sunt mic, prin nici un mijloc.
Aceasta este singura mea problemă cu Mazda MX-5 din 2011: Nu este făcută pentru oameni mai înalți precum mine. M-am simțit ca și cum aș fi fost înghesuiți în Miata. Am așezat scaunul înapoi și am reglat spătarul, astfel încât am avut loc să lucrez la pedale. Dar asta mi-a pus capul mult mai mare decât îmi place.
Dar faptul că oamenii înalți au carne de vită cu Miata nu este ceva nou. Miata este menit să fie mică și a fost așa de când a debutat la show-ul auto din Chicago în 1989. A fost proiectat pentru a fi un roadster mic, ușor, destinat celor care iubesc complexitatea mecanică minimă și doresc o mașină mică distractivă.
Miata se potrivește perfect matritei. După cum a spus Wes, balanța și legătura dintre șofer și șosea sunt remarcabile. Aceasta răspunde perfect și previzibil la fiecare intrare a șoferului, ceea ce este exact ceea ce vreau într-o mică mașină sport. Pedala de frână nu este nici prea fermă, nici prea moale, accelerația și ambreiajul se simt grozav, direcția este rapidă și aruncările cu schimbătorul sunt rapide.
Inutil să spun că mi-a plăcut scurta pauză în spatele volanului Miata. Frânarea a fost excelentă, ruloul a fost minim și manevrabilitatea a fost superbă. În nenumărate rânduri mi-aș trece în jos în timpul frânării într-un colț, întorc-o, mi-a lovit vârful, în timp ce am răsturnat Miata prin întoarcere și am revenit la accelerație fără griji. Masina a rămas compusă întreaga cale.
Am fost, de asemenea, destul de norocos să conduc Miata cu partea de sus în jos. Acest lucru a scos petele mari orb, pe care le-am găsit foarte enervant, create de hardtop. De asemenea, am primit un minunat cap de masaj datorită stării mele și poziției scaunului. Din fericire, eram pregătită cu tăiatul de vară, așa că vântul care mi-a bătut părul nu avea șansa să-mi dau o zi proastă de păr.
Dar indiferent de forma mea, Miata este o mașină excepțională. Doar doresc ca Mazda să facă un pic mai mare.
2011 Mazda MX-5 Miata Special Edition
Preț de bază: 31.720 USD
Preț-testat: 31.720 $
Drivetrain: 2.0 litri I4; RWD, manuală în șase trepte
Ieșire: 167 CP la 7.000 rpm, 140 lb-ft la 5.000 rpm
Greutate: 2,593 lb
Economie de combustibil (EPA / AW ): 24 / 26,3 mpg
Opțiuni: Niciuna



ia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

niciodata nu vom inceta sa iubim masinile